Crear amb poc producte: tot és un tema d’emocions

Image

Una presentació ben pensada, productes adequats al nostre mercat, un tracte personal i una atmosfera conceptual estimulen al client a que es senti molt gust a dins la botiga, que hi passi més estona i que augmenti les probabilitats que hi acabi comprant…

Això és el que havien d’aconseguir a la botiga de calçat infantil de Vic. No és necessari que comenti que el tracte és òptim, per tant, només necessitem crear un desig de compra en aquesta botiga.

Tot comença de la següent manera…

El producte no arriba i fa bon temps. Necessitem actuar. Necessitem crear un impacte visual encara que no hi hagin suficients articles per exposar.

Unes caixes de fruites, un vinil ben vistós, amb una gama cromàtica del més comercial i elements com la fruita i la verdura amb aspecte natural.

Ja tenim l’aparador fet, però ara hem d’ubicar les mostres a la sala de venda. Busquem vincles amb l’aparador i construïm el que tècnicament anomenem “línia vermella”, es a dir, una versió escenogràfica del concepte “fruiteria” a l’interior de la botiga. Agrupem famílies de sabates, intercalant espais entre les unes i les altres, creant volums visuals, i per últim, utilitzem el packaging de les firmes, que ens ajuda dissimular els “buits”.

Físicament hi ha poc calçat. Òpticament, no s’aprecia.

Poc després de finalitzar la nostra petita “obra d’art”, comencem a observar com la gent reacciona.

Una dosi ben fresca per als més experts compradors: els nens.

 

Bibiana Becerra

Aparadorista/visual merchandiser

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s