En temps de rebaixes la imatge de la botiga també és important!

Image

Perquè quan arriben les rebaixes algunes botigues resten importància al seu visual? Perquè solen deixar uns aparadors poc treballats i/o amb maniquins sense roba?

És cert que quan arriben les rebaixes, la gent va amb presses i només buscant el descompte més atractiu. Però perquè en molts aparadors l’únic reclam és el % de descompte? És veritat que quan arriben aquests dies el preu és el més important, però preu i fer un aparador atractiu no tenen perquè està renyits.

Davant la pluja d’impactes de preus en totes les botigues, cada vegada més hem de destacar i fer quelcom diferent que cridi l’atenció i es desmarqui de la resta, no només sent o no el més agressiu en el descompte. Per això hem de donar més rellevància als nostres aparadors per rebaixes. Una dosi d’humor, decoracions desenfadades, jugar amb les lletres de “rebaixes”, una col·locació cridanera de llums,… poden ser un punt d’atenció pel vianant i provocar que s’aturi davant el nostre establiment.

Tampoc desentenguem l’interior de la botiga quan de vegades ens queda aquella sensació de peces amuntegades, desordre…Hauriem d’intentar tractar el producte com si fos de temporada, agrupar-lo i conjugar-lo amb complements, per exemple, ja que veure gaire caos podem córrer el risc que el client percebi una devaluació de la qualitat en els nostres articles.

Bibiana Becerra
Aparadorista i Visual Merchandiser
Vic

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s